Generelt

Du må være 18år og du bør ha gjennomført nybegynnerkurs på snø eller vann. Sikkerhet er viktig!
Medlemskapet i OKK er personlig, og vi anbefaler at hver og enklet handler dette selv i nettbutikken. Dette fordi kvitteringen i VIPPS er ditt medlemsbevis som du trenger å vise når du benytter deg av våre rabattavtaler.
Når du handler hos oss vil du alltid motta en kvittering på e-post. Pass på at du har oppgitt riktig e-post i VIPPS. Du finner også din kjøpshistorikk på "Min Profil". Du finner også kvittering inne i VIPPS appen, der velger du "betalinger | historikk | Oslo Kiteklubb"
Du logger på med å bruke "Logg inn med VIPPS". Glem alt som heter brukernavn og passord, super smooth!
Alle kan logge på "Min Profil" uavhengig om du har fortatt et kjøp eller ikke. Eneste som kreves av deg er at du benytter "Logg inn med VIPPS".
Vi anbefaler at du alltid oppdaterer din adresse og kontakt informasjon i VIPPS appen under i din profil. Vi mottar din kontakt informasjon som adresse, telefon, e-post adresse fra VIPPS når du foretar en bestilling og når du "Logger inn med VIPPS". Dersom din adresse ikke blir oppdatert hos oss når du logger på med VIPPS, naviger deg til "Min Profil", trykk på "Adresse" fanen og så "Hent Adresse" knappen for å synkronisere din adresse med VIPPS.

VIPPS

Enkelte varer har knappen "Kjøp nå med VIPPS" som lar deg handle varen i express fart. Du trenger ikke å oppgi dine detaljer i nettbutikken. Super smooth, og vi ordner resten!
Vipps Hurtigkasse lar deg kjøpe alle varer du har lagt i din handlekurv uten at du trenger å oppgi dine detaljer i nettbutikken! Super smooth, og vi ordner resten!
Logg inn med VIPPS gir deg muligheten til å logge deg inn på "Min Profil" i nettbutikken uten brukernavn og passord! Smooth! Her vil du kunne administrere din profil, se kjøpshistorikk m.m.
Dessverre tilbyr vi kun VIPPS som betalingsløsning. På denne måten slipper du å legge igjen kredittkort informasjon hos oss. Betaling med VIPPS er raskt, enkelt, sikkert og super smooth 😀
Når du handler hos oss, så foregår alle kjøp via ditt bankkort / kreditkort. Typisk feil som gjør at betaling ikke lar seg gjennomføre er at ditt betalingskort har utløpt på dato eller at det ikke er dekning på ditt kort. Verfiser at dine betalingskort er gyldige ved å gå inn i VIPPS Appen din. Du finner dine betallngskort i "Profil | Kontoer og kort". Trykk på hver enkelt betalingskort du har og verfiser at de ikke har utløpt. Du kan også prøve å fjerne og legge til ditt betalingskort. Dersom dette ikke hjelper anbefaler vi at du tar kontakt med VIPPS på telefon +4722482800 eller banken din.

Turer og Arrangementer

Nei du er ikke forsikret via Oslo Kiteklubb. Vi oppfordrer alle til å ha de nødvendige reiseforskringer i orden for deltakelse på våre eventer.
Ja. Alle deltakere skal ha gyldig betalt årskontingent for det året når arrangementet avholdes.
Vi kontakter deg for registrering av ditt reisefølge. Du kan også hjelpe oss med å sende oversikt over ditt reisefølge til oss på e-post, så ordner vi resten!
Vi plasserer deg sammen med likesinnende. Alltid kult å bli kjent med noen nye folk 😀 På Danmarksturen sender vi ut eget spørreskjema om hvem du vil bo med og vi etterstreber å få til alles ønsker!
Ja dessverre! Grunnet streng grensekontroll, krever fergeselskapene at du fremviser ditt Pass ved ombordstigning. Har du "Nasjonalt ID-kort med reiserett" skal du kunne benytte dette istedenfor Pass.
Så kjedelig at du ikke kan delta! Billetter refunderes dessverre ikke. Du kan fritt selge billetten videre hvor vi hjelper deg å overføre billetten til ny kjøper. Ta kontakt med oss! (ref § 8 Angrett og avbestilling i våre salgsvilkår.)

Salgsvilkår

Fullstending vilkår finner du på vår side Salgsvilkår